Teledysk “Do I Wanna Know?” Arctic Monkeys przekroczył próg miliarda odsłon na YouTube.

Arctic Monkeys znaleźli się w gronie 12 rockowych teledysków, które mają ponad miliard odsłon w serwisie. Wśród nich są “Radioactive” Imagine Dragons czy “November Rain” i “Sweet Child O’Mine” Guns N’ Roses. Łącznie tylko 25 klipów przekroczyło próg miliarda odsłon. Absolutnym rekordzistą jest “Despacito” Luisa Fonsiego i Daddy Yankee z blisko 7 miliardami odsłon na YouTube.

Singiel “Do I Wanna Know?” Arctic Monkeys miał premierę w 2013 roku i promował album “AM”.
Teledysk wyreżyserował David Wilson, a animacją zajął się Blinkink.

Arctic Monkeys zdobyli popularność już pierwszym singlem “I Bet You Look Good on the Dancefloor”. Ich debiutancki album “Whatever People Say I Am, That’s What I’m Not” na Wyspach 5-krotnie pokrył się platyną i był najszybciej sprzedającym się debiutem w historii brytyjskiej fonografii. Krążek był też nominowany do Mercury Prize. Od tego czasie pozostają jedną z popularniejszych współczesnych rockowych formacji. Ostatni longplay Anglików “Tranquility Base Hotel & Casino” ukazał się w 2018 roku.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *