Camila Cabello i Shawn Mender w świątecznym klipie „The Christmas Song”

Camila Cabello i Shawn Mendes po raz kolejny zaskoczyli swoich fanów. Zakochana para nagrała wspólnie świąteczną piosenkę zatytułowaną „The Christmas Song”. Przekazali również podarunek dla najbardziej potrzebujących!

W świecie muzycznym Camila Cabello i Shawn Mendes są niezwykłym duetem. Zarówno kanadyjski piosenkarz, jak i amerykańska wokalistka od samego początku pokazywali światu swoją niezwykłą wrażliwość muzyczną. Kiedy w 2018 roku został wydany ich wspólny singiel zatytułowany „Senorita”, fani na całym świecie oniemieli z zachwytu. Jak się okazało później, miłosna ballada połączyła ich na dobre. Ich namiętna relacja z teledysku przerodziła się w prawdziwe uczucie.

W czasie pandemii Camila Cabello i Shawn Mendes kreatywnie wykorzystują swój talent, bowiem ostatnio postanowili zrobić prezent swoim fanom. Zakochani nagrali świąteczny utwór zatytułowany „The Christmas Song”, do którego powstał kameralny teledysk nagrany w domowym zaciszu.

Wesołych Świąt dla ciebie i twoich 🖤 (przyp. red. bliskich). Klip do utworu „The Christmas Song” jest już dostępny. Został nakręcony przez nas samych, wyreżyserowany przez Tarzana z naszej bańki liliowej – napisała Camila Cabello na Instagramie.

Romantyczny teledysk przedstawia artystów w domu, jak wspólnie muzykują i bawią się z uroczym pieskiem o imieniu Tarzan.

To był szalony rok z wieloma wyzwaniami. W tym okresie świątecznym ważniejsze niż kiedykolwiek jest szerzenie miłości i życzliwości wszystkim! Shawn i ja chcieliśmy przesłać wam całą naszą miłość… jesteście niesamowitymi ludźmi, więc przygotowaliśmy dla was coś specjalnego, naszą wersję #TheChristmasSong ❤️ – dodała Camila Cabello.

Nowa piosenka pojawia się również na albumie Kanadyjczyka – „Wonder Deluxe”. „The Christmas Song” to trzeci kawałek, który Camila Cabello i Shawn Mendes nagrali w duecie. W 2015 roku w sieci zadebiutował ich pierwszy wspólny singiel „I Know What You Did Last Summer”, a w 2018 roku wielki przebój „Señorita”.

Wraz z premierą nowego utworu zakochani ogłosili, że przekażą 100 tysięcy dolarów oraz cały dochód ze sprzedaży singla na rzecz fundacji „Feeding America”, organizacji non-profit, która zrzesza w Stanach Zjednoczonych ponad 200 banków żywności.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *