Arctic Monkeys znaleźli się w gronie 12 rockowych teledysków, które mają ponad miliard odsłon w serwisie. Wśród nich są „Radioactive” Imagine Dragons czy „November Rain” i „Sweet Child O’Mine” Guns N' Roses. Łącznie tylko 25 klipów przekroczyło próg miliarda odsłon. Absolutnym rekordzistą jest „Despacito” Luisa Fonsiego i Daddy Yankee z blisko 7 miliardami odsłon na YouTube.
Singiel „Do I Wanna Know?” Arctic Monkeys miał premierę w 2013 roku i promował album „AM”.
Teledysk wyreżyserował David Wilson, a animacją zajął się Blinkink.
Arctic Monkeys zdobyli popularność już pierwszym singlem „I Bet You Look Good on the Dancefloor”. Ich debiutancki album „Whatever People Say I Am, That’s What I’m Not” na Wyspach 5-krotnie pokrył się platyną i był najszybciej sprzedającym się debiutem w historii brytyjskiej fonografii. Krążek był też nominowany do Mercury Prize. Od tego czasie pozostają jedną z popularniejszych współczesnych rockowych formacji. Ostatni longplay Anglików „Tranquility Base Hotel & Casino” ukazał się w 2018 roku.