LADY GAGA ZACHWYCIŁA FANÓW PODCZAS WYSTĘPU ONLINE ZAPREZENTOWANEGO W WESTFIELD ARKADIA

MIŁOŚNICY TWÓRCZOŚCI ARTYSTKI SPOTKALI SIĘ W SPECJALNIE STWORZONEJ W CENTRUM HANDLOWYM STREFIE DLA FANÓW, ŻEBY WSPÓLNIE ŚWIĘTOWAĆ WYDANIE PŁYTY „LOVE FOR SALE”

12-krotna laureatka nagrody Grammy i Oscara – Lady Gaga 30 września zachwyciła miliony  fanów godzinnym, transmitowanym na cały świat, występem będącym celebracją wydania jej nowego, nagranego w duecie z Tonym Bennettem, albumu Love For Sale.

 

Fani w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii i Europie, zarówno w Internecie, jak i we flagowych centrach handlowych globalnej sieci Westfield (w tym niemal tysiąc fanów w Westfield Arkadia), mogli posłuchać przedpremierowo albumu jazzowego jeszcze przed jego oficjalną premierą, która przypada na 1 października.

 

Ubrana w zjawiskową, wyszywaną koralikami i piórami suknię, zaprojektowaną przez jej siostrę – Natali Germanottę, Lady Gaga rozpoczęła występ od „Luck Be a Lady”. Utwór ten stanowi uosobienie stylu i elegancji kojarzonej ze światem jazzu. Ikona sceny muzycznej, w blasku światła żyrandoli, wykonała ponadto, wraz z pięcioosobowym zespołem jazzowym, kilka utworów z albumu Love for Sale, w tym „Night and Day”, „Let’s Do It” i „Fly Me to the Moon”. Gwiazda zachwyciła także nową aranżacją swoich największych hitów – „Poker Face” i „Born this Way”.

 

Po przerwie Lady Gaga wyszła na scenę w drugiej kreacji stworzonej przez jej siostrę – w klasycznej czarnej aksamitnej sukni, emanującej blaskiem Hollywood. Zakończyła występ genialną, pełną energii interpretacją standardu jazzowego „New York, New York”. Fani artystki tańczyli i śpiewali wraz z nią w strefach dla fanów stworzonych w największych miastach na całym świecie, w tym w Londynie, Los Angeles, Paryżu, Barcelonie, Sztokholmie, Wiedniu, Amsterdamie, Pradze i Warszawie.

 

Strefa dla fanów w Westfield Arkadia została zorganizowana w Cinema City – gości zaproszono do kilku sal kinowych. Wystrój lobby był zaaranżowany w klimacie jazzowym inspirowanym nowym albumem. Zanim rozpoczął się występ Lady Gagi, uczestnicy wysłuchali 30 minutowego setu duetu polskich DJ-ów Catz ‘n Dogz. Wydarzenie poprowadził Olivier Janiak. Każdy, kto przyszedł wczoraj do strefy fanów otrzymał najnowszą płytę artystki Love for Sale. Ci, którzy nie mogli dołączyć do wydarzenia w Westfield Arkadia, mieli okazję obejrzeć występ online. Funkcja „Watch Together” pozwoliła miłośnikom Gagi stworzyć wirtualne pokoje, w których wspólnie ze znajomymi mogli oglądać i cieszyć się występem artystki. Istniała również możliwość rozmowy z innymi fanami za pośrednictwem czatu na żywo.

 

Ci, którym nie udało się dołączyć do występu 30 września, mogą obejrzeć go na stronie:

Link jest aktywny do 14 listopada.

 

Lady Gaga:Połączenie się ponownie z moimi fanami po tak długim czasie, kiedy nie mogłam dla nich śpiewać, jest dla mnie bardzo ważne i ogromnie doceniam Westfield za wsparcie tych doświadczeń, jakie daje muzyka jazzowa. Wierzę, że jazz to najwspanialsza muzyka jaka istnieje w Ameryce. To, abyśmy mogli być tego świadkiem, doświadczać jazzu razem i spotkać się aby go oglądać, aby go śpiewać, słuchać i kibicować mu, było wszystkim na co liczyłam i czekałam. Więc mam nadzieję, że był to wieczór radości i chcę wyrazić moją ogromną wdzięczność wszystkim fanom, którzy byli tu dzisiejszego wieczoru.”

 

Grzegorz Grajkowski, Director of Operations Unibail-Rodamco-Westfield w Polsce: „Westfield Arkadia, zgodnie ze strategią sieci, stara się łączyć lokalną społeczność i dzielić się z nią wyjątkowymi wydarzeniami – czy to w realnej rzeczywistości czy też w tej wirtualnej. Tym razem był to wyjątkowy występ Lady Gagi, która zawsze dostarcza swoim fanom to, co najlepsze. Jesteśmy przekonani, że to dopiero początek i klienci Westfield będą mogli skorzystać z tego typu wydarzeń w przyszłości. Choć po wczorajszym występie poprzeczka została zawieszona naprawdę wysoko.”

 

Live.Westfield.com to platforma, za pośrednictwem której globalne marki i artyści mogą dostarczać treści i nowe doświadczenia sieci lojalnych klientów Westfield. Platforma, ze swoim pełnym interaktywnych funkcji i grywalizacji 360 experience,  zapewnia wyłączny dostęp do nowości muzycznych, akcji charytatywnych, wirtualnych spotkań hybrydowych, wspólnego oglądania wydarzeń na żywo i nie tylko. Więcej informacji dotyczących wydarzeń w centrach handlowych Westfield znajduje się na www.urw.com

 

Set List:

Track 1: Luck Be A Lady Tonight

Track 2: Orange Colored Sky

Track 3: Love for sale

Track 4: Call Me Irresponsible

Track 5: Poker Face

Track 6: Bang Bang

Track 7: Anything but Love

Track 8: Night and Day

Track 9: Born This Way

Track 10: Let’s Do It

Track 11: La Vie En Rose

Track 12: Fly me to the Moon

Final track: New York, New York

Centra Westfield ze Strefami dla Fanów:

Obecne Centra Westfield Centra przechodzące rebranding
UK: 

1.    Westfield London, Londyn

2.    Westfield Stratford City, Londyn

USA

3.    Westfield Century City, LA

4.    Westfield Garden State Plaza, New Jersey 

Francja:

5.    Westfield Les 4 Temps, Paryż

6.    Westfield Forum des Halles, Paryż

7.    Westfield Velizy2, Vélizy-Villacoublay

8.    Westfield Rosny 2, Rosny-sous-Bois

9.    Westfield Parly 2, Le Chesnay-Rocquencourt

10.  Westfield Euralille, Lille

11.  Westfield Carré Sénart, Lieusaint

Szwecja:

12.  Westfield Mall of Scandinavia, Solna

Polska:

13.  Westfield Arkadia, Warszawa

Czechy:

14.  Westfield Chodov, Praga

Holandia:

15.  Westfield Mall of the Netherlands, Leidschendam

 

Niemcy: 

16.  Westfield Centro, Oberhausen

Austria:

17.  Westfield Shopping City Sud, Vösendorf-Süd

18.  Westfield Donau Zentrum, Wiedeń

Hiszpania:

19.  Westfield La Maquinista, Barcelona

20.  Westfield Glories, Barcelona

Francja:

21.  Westfield La Part Dieu, Lyon

 

 

 

 


Westfield Arkadia w Warszawie to największe centrum handlowe w Polsce. Na 118 tysiącach metrów kwadratowych powierzchni handlowej znajduje się około 260 lokali. Flagowe sklepy polskich i światowych marek, eleganckie restauracje i kawiarnie, kino, sala zabaw, centrum medyczne i klub fitness czynią ofertę bardzo bogatą i odpowiadającą na niemal wszystkie potrzeby klientów. Otwarty w 2004 roku obiekt na starcie odniósł komercyjny sukces, który trwa do dziś – Westfield Arkadia to „centrum pierwszego wyboru” dla prestiżowych brandów wchodzących na rynek polski. Wśród kluczowych sklepów znajdują się między innymi: Victoria’s Secret, Peek&Cloppenburg, Sephora, Douglas, Zara, H&M, Huawei, Xiaomi.

Architektura obiektu to kreatywne połączenie amerykańskiej wizji centrów handlowych z europejską tradycją miejskich pasaży. Wrażenie robi przestronne Theatrum rozpościerające się zaraz za wejściami głównymi – to miejsce licznych wydarzeń czy koncertów, które może pomieścić setki klientów. Otwarta w 2017 roku strefa Grand Kitchen stanowi miejsce spotkań rodzinnych, towarzyskich czy biznesowych dla tych, którzy chcieliby oderwać się od miejskiego zgiełku. Wyróżnikiem w skali kraju z pewnością jest nowocześnie i funkcjonalnie zaaranżowany zielony teren zewnętrzny z fontanną. Pod koniec 2018 roku został otwarty również ogólnodostępny plac zabaw dla dzieci zaprojektowany zgodnie z najnowszymi trendami. Centrum zostało docenione za oryginalność projektu i aktywności, za co otrzymało kilkanaście nagród i wyróżnień branżowych.

Istotnym elementem działalności centrum Westfield Arkadia są spektakularne, cieszące się dużą popularnością wydarzenia specjalne o zróżnicowanej tematyce. Nie brakuje też koncertów popularnych polskich i zagranicznych wykonawców.

Dla naszych stałych klientów dostępnych jest wiele udogodnień i usług na najwyższym poziomie za sprawą programu lojalnościowego Westfield Club, takich jak: zakupy ze stylistą, pomoc asystenta zakupowego, a nawet przegląd szafy w domu klienta. Od niedawna wprowadziliśmy nową odsłonę programu Cashback – innowacyjną możliwość otrzymywania zwrotu części pieniędzy wydawanych na zakupy w naszym centrum. Dzięki temu, zbierając punkty, można otrzymać do 150 złotych zwrotu za zakupy rocznie, automatycznym przelewem, prosto na konto bankowe.

Obiekt jest w pełni dostosowany do potrzeb osób z ograniczoną mobilnością. Westfield Arkadia cechuje dbałość o środowisko – zielony dach z miejską pasieką, udogodnienia dla osób dojeżdżających alternatywnymi środkami transportu czy konsumowanie zielonej energii, to tylko część zastosowanych w centrum rozwiązań.

Westfield Arkadia jest przyjazne rodzinom – zewnętrzny plac zabaw, pokoje rodzinne wyposażone w przewijaki, mikrofalówki, miejsca z fotelikami do karmienia, specjalne podgrzewacze dla najmłodszych, zabawki mobilne w składa się na pokaźny wachlarz udogodnień dla tej grupy klientów. Na terenie całego centrum działa bezpłatna sieć WiFi

 

O Unibail-Rodamco-Westfield:

 

Unibail-Rodamco-Westfield jest wiodącym, światowym deweloperem i operatorem flagowych centrów handlowych z portfelem wycenionym na 55,0 mld euro (dane z dnia 30 czerwca 2021 r.), z czego 86% to obiekty handlowe, 7% – biura, 5% – obiekty konferencyjne i wystawiennicze, a 2% – obiekty usługowe. Obecnie Grupa jest właścicielem i operatorem 86 centrów handlowych, w tym 53 flagowych obiektów w najbardziej dynamicznych miastach Europy i Stanów Zjednoczonych. Dzięki swojej obecności na 2 kontynentach i w 12 krajach, Unibail-Rodamco-Westfield zapewnia unikalną płaszczyznę działań dla sprzedawców detalicznych i wydarzeń promujących marki oraz oferuje klientom wyjątkowe i stale aktualizowane doświadczenia.

 

Dzięki wsparciu 2900 profesjonalistów, a także dzięki wyjątkowym osiągnięciom i niezrównanym know-how, Grupa Unibail-Rodamco-Westfield jest idealnie przygotowana do generowania najwyższej wartości i rozwijania projektów światowej klasy.

 

Unibail-Rodamco-Westfield wyróżnia się także programem Better Places 2030, stawiając sobie za cel stworzenie jeszcze lepszych obiektów spełniających najwyższe standardy ochrony środowiska, które jednocześnie przyczynią się do rozwoju przyjaźniejszych dla wszystkich miast.

 

Akcje Unibail-Rodamco-Westfield są notowane łącznie na giełdach Euronext w Amsterdamie i w Paryżu (skrót Euronext: URW), a w obrocie równoległym także w Australii poprzez Chess Depositary Interests. Grupa otrzymała rating BBB+ od agencji Standard & Poor’s oraz Baa2 od agencji Moody’s.

 

Więcej informacji na temat Unibail-Rodamco-Westfield na stronie www.urw.com, a także w Bibliotece Medialnej https://mediacentre.urw.com

 

Zapraszamy do śledzenia najświeższych aktualizacji na temat Grupy na: Twitterze @urw_group, Linkedin @Unibail-Rodamco-Westfield oraz na Instagramie @urw_group

 

O Born This Way Foundation:

Fundacja Born This Way, założona i prowadzona przez Lady Gagę oraz jej matkę Cynthię Germanottę, wspiera zdrowie psychiczne młodych ludzi i pracuje z nimi nad budowaniem bardziej życzliwego i odważnego świata. Poprzez skuteczny program, rozmowy prowadzone przez młodzież oraz strategiczne, międzysektorowe partnerstwa Fundacja dąży do tego, aby życzliwość stała się cool, aby docenić emocje młodych ludzi i wyeliminować stygmatyzację związaną ze zdrowiem psychicznym. Dowiedz się, jak Fundacja zachęca do praktykowania życzliwości wobec siebie i swoich społeczności na stronie bornthisway.foundation oraz platformie storytellingowej Channel Kindness na channelkindness.org.

Odwiedź bornthisway.foundation oraz fundacyjną platformę storytellingową Channel Kindness at channelkindness.org. i dowiedz się jak Fundacja zachęca do praktykowania życzliwości w stosunku do siebie samych i do społeczności.

Zarejestrowany numer organizacji charytatywnej: EIN 45-2752227.

 

O Exploring the Arts:

Założona przez Tony’ego Bennetta i Susan Benedetto, Exploring the Arts została założona w 1999 roku jako publiczna organizacja charytatywna, której misją jest zmienianie życia młodych ludzi poprzez edukację artystyczną. Począwszy od utworzenia Frank Sinatra School of the Arts w Astoria, Queens (rodzinne miasto Tony’ego), wizja Tony’ego i Susan, aby pomóc w tworzeniu solidnych, zrównoważonych programów edukacji artystycznej, dociera teraz do 39 szkół średnich i średnich w Nowym Jorku oraz 14 w Los Angeles. Sednem pracy ETA jest wizja zapewnienia większej równości zasobów i możliwości w sztuce historycznie zmarginalizowanym nastolatkom.

Mat. Prasowy

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *