Tiësto i Black Eyed Peas z jeszcze głośniejszym “Pump It”Posłuchaj singla “Pump It Louder”

Ikona światowej sceny dance – Tiësto i legendarna grupa Black Eyed Peas, przedstawiają nową wersję superhitu “Pump It”. Nagranie przemianowane na “Pump It Louder” już zrobiło furorę podczas setów didżejskich, które Tiësto grał w wakacje.

Jako fan i kibic twórczości will.i.am‘a oraz Black Eyed Peas jestem bardziej niż podekscytowany, że mogłem współpracować przy tym projekcie – powiedział Tiësto. Fani szaleją, gdy gram to na żywo w klubach czy na festiwalach. Nie mogę się doczekać oficjalnej premiery tej nowej wersji.

Jesteśmy szczęśliwi i zaszczyceni, że mogliśmy z Tiësto pracować nad tą nową wersją “Pump It”, która wciąż ma niebywałą energię i brzmi jeszcze głośniej – dodają muzycy Black Eyed Peas.

“Pump It Louder” to następca przeboju lata “Hot In It” Tiësto i Charli XCX, czwartego singla z nadchodzącego, debiutanckiego albumu Tiësto dla wytwórni Atlantic Records.

Piosenka “Hot In It” szybko dotarła do top 10 na liście Hot Dance/Electronic Song notowania Billboardu. Singiel okazał się niezwykle popularny na TikToku i oraz rolkach na Instagramie, gdzie ma już ponad 200 milionów wyświetleń na TikTok. Utwór zgromadził także 97,8 miliona streamów.
Tiësto

Tiësto to artysta, którego nie trzeba przedstawiać. Laureat Grammy, zdobywca platynowych płyt i międzynarodowa ikona. DJ i producent otrzymał tytuł Największego DJ-a wszech czasów w plebiscycie “Mixmaga”, trafił na szczyt zestawienia DJ-ów “Rolling Stone’a” i został nazwany Ojcem chrzestnym EDM przez “Billboard”. Od podziemnych bangerów po luksusowe występy w Las Vegas, Tiësto stworzył patent na bycie światową gwiazdą współczesnej sceny tanecznej.

W swoim stylu Tiësto nadal przekracza granice gatunków i wciąż rozwija się w swym fachu. Na koncie ma ponad 36 milionów sprzedanych albumów oraz łącznie 10 miliardów streamów, a także ponad 30 milionów fanów w najróżniejszych zakątkach globu. Śmiało można uznać, że za sprawą niedawnego singla “The Business”, Tiësto zdominował listy przebojów i radiowe rozgłośnie, zdobywając ponad 1,5 miliarda streamów. Utwór zapewnił sobie także nominację do Grammy, solidną pozycję na playlistach Apple i Spotify – “Today’s Top Hits” i “Today’s Hits”, a ponadto dotarł na szczyt listy US Dance Radio. “The Business” zdobył platynowy status w 15 krajach, a w 8 kolejnych pokrył się złotem. Piosenka znalazła się również na listach przebojów w 10 krajach oraz w top 50 na Spotify w 31 krajach.

Ponadto Tiësto zapisał się w historii dzięki singlowi “Don’t Be Shy” z Karol G. Była to pierwsza anglojęzyczna piosenka kolumbijskiej wokalistki i pierwsza współpraca DJ z przedstawicielem sceny latynoskiej. Obecnie utwór ma 693M streamów, ponad 1 milion filmików na TikToku i ponad 227 milionów wyświetleń teledysku. Trzeci singiel z nadchodzącej płyty Tiësto, “The Motto” z Avą Max, zgromadził już 884 milionów streamów, natomiast ostatni “Hot in It” z Charli XCX wciąż zdobywa coraz większą popularność i dziś ma 97.8 miliona streamów.
Black Eyed Peas

Z każdym ruchem Black Eyed Peas narzucają rytm kultury. W ciągu ostatnich 25 lat trio z Los Angeles – Will.i.am, Apl.de.ap i Taboo – zdobyło sześć nagród Grammy, sprzedało 35 milionów albumów i 120 milionów singli, wydając tak znaczące płyty jak “Elephunk” czy “The E.N.D.“.

Jako jeden z największych wykonawców epoki, Black Eyed Peas stali się “drugim najlepiej sprzedającym się artystą/grupą wszech czasów pod względem pobranych utworów” (Nielsen) i trafili na listę Hot 100 Artists of the Decade notowania Billboard. W 2011 roku zachwycili świat przełomowym występem podczas Super Bowl XLV Halftime Show. Ich ósmy studyjny album “TRANSLATION” (2020), osiągnął oszałamiający międzynarodowy sukces. Płyta, na której gościnnie pojawili się J Balvin, Ozuna, Maluma, Shakira, Nicky Jam czy Tyga, zapewniła zespołowi 8 nominacji do Billboard Latin Music Awards. Piosenki “RITMO (Bad Boys For Life)” [feat. J Balvin] i “MAMACITA” [feat. Ozuna i J.Rey Soul] trafiły na szczyt trzech zestawień Billboardu, zdobywając liczne nominacje oraz złote, platynowe i diamentowe certyfikaty na całym świecie. Podobny sukces osiągnął singiel “GIRL LIKE ME” [feat. Shakira], który znalazł się na listach Latin oraz Top 40 Radio, stał się viralem na TikToku i zdobył nagrodę Best Latin podczas MTV Video Music Awards. Tymczasem numer “HIT IT” z Saweetie i Lele Pons zebrał ponad 5,8 miliona odsłuchów i prawie 10 milionów odsłon na YouTube w ciągu tygodnia od premiery.

W 2022 roku zespół ponownie połączył siły z Shakirą i Davidem Guettą, aby nagrać “DON’T YOU WORRY” – pierwszy singiel z jeszcze niezatytułowanego, dziewiątego albumu studyjnego. Z blisko 85 milionami wyświetleń na YouTube i ponad 60 milionami streamów na Spotify w niespełna dwa miesiące, “DON’T YOU WORRY” otwiera kolejny genialny rozdział w nieprzerwanej historii Black Eyed Peas.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Copyright © 2022 | Strefa Music Art | Realizacja: Studio Graficzne 702

error: Zabezpieczone!!