Płytowy debiut Holyguns „BLIZNY” i kampania #SięgnijpoMoc

Co ma wspólnego muzyka z emocjami? Bardzo wiele. Pozwala je wyrazić, przekazać innym, odebrać i czasem ułatwić przeżycie swoich własnych. Może też na nie wpływać – zarówno negatywnie jak
i pozytywnie. Muzyka jest nośnikiem emocji. Tak też jest z płytą Blizny.

Tytułowe „BLIZNY” to płytowy debiut zespołu Holyguns, który ma za sobą bogate doświadczenie sceniczne. Grupa głównie znany jako Finalista Antyfestu Antyradia 2019, ale znana również z koncertów
w największych klubach w Polsce.  Holyguns w ciągu ostatnich lat najczęściej dzielił scenę z gwiazdami
i legendami polskiej muzyki rockowej takimi jak: Illusion, Lipali czy też Luxtorpeda, Siq, Tuff Enuff.

Na albumie wśród 8 autorskich kompozycji znajdują się utwory dobrze znane słuchaczom Antyradia

m.in. z listy przebojów Turbo Top: „Wolność” i „Każdego dnia”. Dwa pierwsze single rozbrzmiewały również w wielu Polskich rozgłośniach Akademickich czy regionalnych stacjach radiowych.

Długo wyczekiwany album jest przypieczętowaniem dwuletniej pracy nad unikalną formułą skandowanego przekazu oraz mocnego gitarowego brzmienia Holyguns. Muzycy postanowili podzielić się swoimi życiowymi doświadczeniami, stawiając na bezkompromisową jakość i brzmienie, za którego miks i mastering  odpowiada ceniony na rynku specjalistów, Bartosz Góra.

„BLIZNY” to 8 energicznych, rockowych kompozycji z niebanalnymi, polskimi tekstami
w których zawarty został świadomym przekaz wynikający z codzienności, ludzkich emocji i wzajemnych relacji. Tym samym tytułowe „Blizny” stały się elementem kampanii prospołecznej #Sięgnij poMoc, której pomysłodawcą jest Holyguns. Główny patronat i wsparcie nad akcją objęła Śląska Fundacja Błękitny Krzyż czy ceniony producent filmowy Marek Sekielski laureat Telekamer, Grand Press, Nagrody Pióro Nadziei przyznawanej przez Amnesty International, autor m.in. popularnego w ostatnim czasie cyklu wideoblogów „Sekielski o nałogach”. Medialny patronat objęło m.in. Antyradio, UWM FM, Strefa Music Art zaś artyści którzy już zadeklarowali wsparcie to m.in. Tomasz Lipa Lipnicki czy Michał Stawiński.
W
iadomo że podczas koncertów wspólnie z Holyguns pojawi się m.in. Luxtorpeda, Lipali i Michał Stawiński Oberschlesien. Co do reszty składu to na razie niespodzianka akcji…


#SiegnijpoMoc to głównie kampania towarzysząca trasie koncertowej Holyguns
i zaproszonych do niej, zaprzyjaźnionych gwiazd Polskiej sceny rockowej, którą bez wątpienia łączą emocje z przekazem. Jakże ważnym – dotyczącym emocji i potencjału jaki drzemie w każdym z nas. Ale też zawierającym ostrzeżenie, że  niewyrażone, nienazwane emocje są przyczyną niezrozumienia siebie i życia w sposób, który zagrzebuje nasze możliwości grubą warstwą ziemi.

Uczucia nienazwane, niewyrażone, tłumione mogą prowadzić do problemów takich jak depresja, uzależnienie, choroby. Kto z nas nie zmagał się z “bólem istnienia”, złamanym sercem czy innymi trudnymi sytuacjami nie wiedząc jak sobie poradzić z tym co nas gniecie. I łatwiej było od tego uciec niż się temu przyjrzeć. No właśnie. Ucieczka mogła różnie wyglądać, ale często wybieranym sposobem jest sięganie po alkohol, narkotyki, czy też coraz częściej świat wirtualny. Wchodząc w nierealny świat, wszystko wydaje się łatwe. Jednak jest to iluzja, która z czasem okazuje się mieć bardzo wysoką cenę. Znacznie wyższą niż ta promocyjna na starcie – komentuje Ewa Duda z Śląskiej Fundacji Błękitny Krzyż.

Holyguns swoją energetyczną muzyką i konkretnym przekazem dają do zrozumienia, że świadome życie, w zgodzie ze sobą, wykorzystanie swojego potencjału, działanie w obszarze swoich pasji, to to czego potrzebujemy, by Żyć przez duże “Ż”.

Błękitny Krzyż zaś wykonuje robotę, która ma na celu praktycznie znaleźć się w tym miejscu: świadomości siebie, swoich emocji, ograniczeń i możliwości, umiejętności wyrażania swoich potrzeb oraz zdrowego odpowiadania na potrzeby innych. Jak to robimy? Rozmowa. Praca w grupie. Praca indywidualna.
Brzmi prosto? Za prosto, by mogło działać? Każdy może spróbować, przekonać się sam_a.

Trasa planowo, koncertami obejmie duże miasta Polski w tym m.in. Warszawę, Kraków, Bielsko – Biała, Gliwice, Łódź, Poznań, Wrocław, Białystok, Olsztyn, Gdańsk. Jeszcze w pierwszej części tego roku planowane są dwa koncerty on-line. Zaraz później ruszają pierwsze plenery, a jesienią koncerty klubowe.

Holyguns oraz Partnerzy liczą na wsparcie akcji przez fanów oraz wszelkie media.

Więcej informacji w temacie będzie można śledzić na bierząco w profilach społecznościowych Holyguns:
https://www.facebook.com/Holyguns-189667947896991

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *