Cieszący się międzynarodowym uznaniem, wielokrotnie nagradzany brytyjski muzyk wydaje dziś swój nowy długo oczekiwany, trzeci album studyjny „YUNGBLUD”.
Już dziś Yungblud wyruszy w 5-dniową trasę po 9 sklepach muzycznych w USA aby uczcić wydanie najnowszego dzieła i wesprzeć lokalnych sprzedawców. 8 września przejmie trzy kultowe lokale w Los Angeles — The Roxy, Whiskey a Go-Go i The Viper Room — gdzie odbędzie się ekscytujący pierwszy tego rodzaju koncert transmitowany na żywo. (https://yungbludblvd.com/)
Rzadko pojawia się artysta taki jak YUNGBLUD, który dla całego pokolenia Z stał się rockandrollowym idolem z plakatu. Nieustannie opowiadając się za dziwakami, odmieńcami i osobami z marginesu społecznego, Yungblud zgromadził legiony oddanych fanów z całego świata, którzy co wieczór przychodzą na jego wyprzedane koncerty i z taką pasją wykrzykują każde słowo jego piosenek, jakby od tego zależało ich życie. Dzięki uznaniu takich legend rocka jak Mick Jagger, Ozzy Osbourne, Steve Jones i Dave Grohl, Yungblud jest na najlepszej drodze, by osiągać kolejne sukcesy.
Tracklista „YUNGBLUD”:
1. The Funeral
2. Tissues
3. Memories (ft. Willow)
4. Cruel Kids
5. Mad
6. I Cry 2
7. Sweet Heroine
8. Sex Not Violence
9. Don’t Go
10. Don’t Feel Like Feeling Sad Today
11. Die For A Night
12. The Boy In The Black Dress
Urodzony w Yorkshire w Anglii multiinstrumentalista YUNGBLUD (aka Dominic Harrison) gra na gitarze, basie, pianinie i perkusji. Po gitarę sięgnął już jako dwulatek, a pierwszy utwór napisał mając 10 lat. Debiutował imienną EP-ką, po której wypuścił album „21st Century Liability” (2018). W październiku 2019 ukazała się kolejna EP-ka „the underrated youth”, która znalazła się w pierwszej dziesiątce albumów w Wielkiej Brytanii. W kolejnym roku artysta znalazł się na tzw. shortliście BBC Sound of 2020, a także zdobył nagrodę NME za najlepszy teledysk. W grudniu 2020 do sprzedaży trafiła płyta „weird!” z takimi hitami jak „god save me, but don’t drown me out”, „weird!”, „strawberry lipstick” i „cotton candy”. Album w ciągu pierwszego tygodnia rozszedł się w nakładzie 39 tysięcy egzemplarzy i zadebiutował na szczycie zestawienia w UK.