Muzycy ; Corey Taylor, Joe Elliot, Slash i inni we wspólnym kawałku

Artyści wzięli udział w akcji charytatywnej na rzecz osób uzależnionych od narkotyków.

Sixx: AM, basista hardrockowej grupy Mötley Crüe, założony w 2007 roku, Nikki Sixx , połączył siły z wieloma sławnymi twarzami nad nowym singlem charytatywnym „Maybe It’s Time”, który przyniesie pieniądze ludziom na wczesnym etapie rekonwalescencji. od nadużywania narkotyków. Zespół wydał wcześniej piosenkę na swoim albumie z 2016 roku, Prayers for the Blessed .

Sixx wymyślił projekt mający na celu podniesienie świadomości na temat nadużywania narkotyków i zaplanował jego wydanie na Międzynarodowy Dzień Wiedzy o Przedawkowaniu (31 sierpnia) i Krajowy Miesiąc Zdrowienia (wrzesień). Artyści przekazują wszystkie tantiemy za piosenkę na rzecz Global Recovery Initiative Foundation , która pomaga ludziom w pierwszych fazach zdrowienia. Wytwórnia Sixx: AM, Better Noise Music, oferuje odpowiedni wkład do tantiem.

Mówi Sixx: „Jestem dumny, że mogę zebrać tych artystów, aby pomóc zebrać fundusze dla Global Recovery Initiative Foundation. Epidemia opioidów nie ustąpiła wraz z nadejściem pandemii. Wręcz przeciwnie… osoby, które wcześnie wracały do ​​zdrowia, stały się jeszcze bardziej zagrożone niż wcześniej, więc teraz ważniejsze niż kiedykolwiek jest zwiększanie świadomości i wspieranie ich. Naprawdę wierzę, że zjednoczeni możemy coś zmienić i uratować życie ”.

Główne firmy z branży rozrywkowej, w tym Live Nation, Ticketmaster, iHeart, Pandora, SiriusXM, Entercom i wiele innych, połączyły siły w tym projekcie, aby podnieść świadomość i ratować życie. Allen Kovac, dyrektor generalny Better Noise Entertainment, wyjaśnia: „Wytwórnie i szefowie wytwórni wiedzą, że nie ma nic smutniejszego niż sytuacja, w której artysta lub aktor, z którym pracowałeś, umiera z powodu zaburzeń związanych z używaniem substancji. Ta inicjatywa to pobudka dla przemysłu rozrywkowego, że nie możemy stracić więcej legend, takich jak Prince, Philip Seymour Hoffman, Tom Petty i Michael Jackson ”.  

Piosenka pojawia się również na ścieżce dźwiękowej do nadchodzącego wydania SNO BABIES firmy Better Noise Films. Film, dostępny na żądanie 29 września, przedstawia ponurą rzeczywistość uzależnienia nastolatków i jego wpływ na podmiejskie miasteczko należące do klasy średniej. SNO BABIES pokazuje, jak łatwo można zarówno przegapić, jak i ukryć oznaki uzależnienia za fasadą „dobrych” dzielnic i przyjemnych, ruchliwych społeczności. Udział w zyskach Better Noise Films jest również przekazywany GRI.

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *